Usein kysyttyä

Mihin tuotteet toimitetaan?

Tuotteet toimitetaan Suomeen. Voimme toimittaa tuotteet Postilla tai esimerkiksi matkahuollon pakettina. Toimitusmaksut ja aikataulut voivat vaihdella tuotteiden mukaan.

Kuinka voin tilata tuotteet?

Voit tilata tuotteet verkkokaupan sivuilta napsaamalla ”Osta” -painiketta ja seuraten ohjeita. Voit myös soittaa asiakaspalveluun, jos tarvitset apua tilaamisessa. Voit myös ottaa yhteyttä sähköpostilla info@santikka.fi

Mitä maksutapoja tarjoamme?

Tarjoamme useita maksutapoja, mukaan lukien luottokortit, pankkisiirrot ja maksusovellukset. Kaikki maksut ovat turvallisia ja suojattuja.

Miten voin palauttaa tai vaihtaa tuotteet?

Voit palauttaa tai vaihtaa tuotteet 14 päivän kuluessa tilaamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessa. Lisätietoja löydät Palautukset sivulta.

Kuinka voin seurata tilaustani?

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jossa on tilauksen seurantatunnus.

Onko verkkokauppaan alennuksia?

Kyllä, tarjoamme säännöllisiä alennuksia ja kampanjoita. Lisäksi meillä on Bonus-järjestelmä. Voit tarkistaa voimassa olevat alennukset verkkokaupan etusivulla tai tilaamalla uutiskirjeemme.

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimella.

Mitä voin tehdä, jos en ole tyytyväinen tilaamani tuotteeseen?

Jos olet tyytymätön tilaamaasi tuotteeseen, voit palauttaa tai vaihtaa tuotteen palautusehtojen mukaisesti. Asiakaspalvelu auttaa sinua kaikissa palautus- ja vaihtotoimenpiteissä.